Customer Relationship Management, zo ga je met klanten om Maarten October 15, 2015 Business Of je nu net begint met ondernemen of al enkele jaren in dienst bent bij een multinational, ieder bedrijf heeft er mee te maken: klantbeheer. Het onderhouden van de relaties met klanten. Iets wat zeer belangrijk is aangezien deze groep jouw omzet genereert. Een ontevreden klant moet je niet willen hebben. Immers, negatieve mond-op-mond reclame gaat sneller rond dan jouw positief ingestoken commercial. En daarom is CRM een gegeven dat in ieder bedrijf bovenaan moet staan. Bij Custom Relationship Management behandel je je klanten persoonlijk. Of tenminste, je doet je best om iedere klant persoonlijk te onderhouden. Of dit nu gaat over het zo nu en dan een handgeschreven kaart toe te sturen danwel op persoonlijke titel uit te nodigen voor bijvoorbeeld een netwerkgelegenheid. Fair enough, in het persoonlijk onderhouden van klantcontacten gaat enorm veel tijd zitten. Daarom is er gelukkig veel tijd aan besteed tot bedrijven… om software te ontwikkelen. Op deze manier onderhoudt jij intensief contact met de (belangrijke) klanten terwijl hier minder tijd in gaat zitten. Efficiëntie heet dat. CRMmanagement van Mproof is een échte aanrader voor de startende ondernemer. Veel succes met efficiënt én toch sociaal werken! (*Typisch Amerikaanse stockphoto via OTbuk.com) Post Views: 1,247 Leave a Reply Cancel ReplyYou must be logged in to post a comment.