Dyson staat wereldwijk bekend om hun onorthodoxe uitvindingen én hun oog voor detail. Ze starten nooit in een nieuwe markt zonder jaren van voorbereiding. Vandaag heeft Dyson echter haar tweede product uitgebracht: the Dyson Humidifier. Dyson zelf beweert dat ze meer dan $60 miljoen hebben uitgegeven om deze luchtverfrisser beter te maken dan de concurrentie. De focus van deze unieke luchtverfrisser ligt op hygiëne én de distributie van schone lucht, het vocht wordt met uv-straling schoongemaakt en daarna als dunne mist verspreid. “Humidifiers are sometimes seen as a way to combat allergies and the symptoms of colds and the flu — but in reality many can do quite the opposite,” zegt James Dyson. “The majority are a breeding ground for nasty germs, which are then distributed around your home.” Verder beschikt deze Humidifier ook over een sleep timer en maar liefst 10 niveau’s van luchtverspreiding. De gadget werkt in de zomer ook als ‘normale’ ventilator. Release in het najaar van 2015. Post Views: 1,150 Leave a Reply Cancel ReplyYou must be logged in to post a comment.