3 Redenen waarom een visitekaartje nog steeds belangrijk is redactie October 26, 2015 Business Als startende ondernemer heb je wellicht niet je eerste prioriteit liggen bij visite-kaartje. Nee, je moet natuurlijk eerst zorgen dat je bedrijf begint te lopen en dat je eerste klanten tevreden zijn. Wat veel ondernemers vergeten is dat een stijlvol visitekaartje de eerste indruk voor jouw bedrijf kan maken of kraken. Net als de website van je bedrijf moet je dus zorgen dat je visitekaartje er stijlvol, strak én overzichtelijk uit ziet. Een beetje kwaliteit is gewenst aangezien degene aan wie je het kaartje overhandigt hem waarschijnlijk lange tijd in zijn portemonnee houdt. 3 Redenen waarom een visitekaartje nog steeds belangrijk is: – Scala van kansen! Bij het uitwisselen van kaartjes liggen de kansen voor het oprapen. Het kan leiden tot een nieuwe baan, een nieuwe klant of simpelweg jouw business winst bezorgen. Zorg ervoor dat al je informatie concreet op het visitekaartje staat zodat jouw nieuwe contact precies weet wie jij bent als hij het kaartje tevoorschijn tovert! – Een tastbare indruk! Nadat je kort contact met iemand hebt gehad én daar positief op terug kijkt wil je in de nabije toekomst natuurlijk weer in contact met de persoon in kwestie komen. Een visitekaartje is een tastbare herinnering aan dat succesvolle eerste gesprek. Daarnaast is het kaartje ook een gezicht bij het bedrijf. Jij dus. – Laat ze je niet vergeten! Of je bedrijfsnaam nu ellendig is om te onthouden of dat je aan het netwerken was met een borreltje op. Het zou toch zonde zijn als jouw potentiële netwerkpartner de naam niet meer weet van jouw bedrijf én jou dus nooit kan opzoeken en zelfs vergeet! In een wereld van technologie is het visitekaartje altijd gebleven. Wanneer het internet uitvalt of de telefoon op vliegtuigmodus moet is daar jouw offline business-oppurtunity in de vorm van een visitekaartje. Het advies: Visitekaartjes drukken dus! (Onze tip: Reclameland.nl) Post Views: 2,132 Leave a Reply Cancel ReplyYou must be logged in to post a comment.