Lady gaga viert release van love for sale album met intiem jazzoptreden dat exclusief door westfield virtueel en fysiek naar haar fans wordt gebracht.

Samenwerking geeft fans exclusieve toegang via het live.westfield.com streaming platform en via fan zones in meer dan 20 flagship-locaties.

  • Wereldwijd worden fans en shoppers uitgenodigd om naar Lady Gaga’s nieuwe duettenalbum met Tony Bennett, Love For Sale, te komen luisteren.
  • Virtueel en via het wereldwijde netwerk van Westfield flagship locaties, krijgt het publiek:
    • Toegang tot de Love For Sale album pre-sale via Live.Westfield.com voor de officiële release op 1 oktober, inclusief kans op een persoonlijke boodschap van Lady Gaga;
    • De mogelijkheid de nieuwe release te vieren in officiële Fans Zones die in 21 Westfield locaties verspreid over 12 landen (Verenigde Staten, Verenigd Koninkrijk en Europa) worden ingericht;
    • Interactieve, door Gaga geïnspireerde, content die op mediaschermen wordt getoond in tien landen verspreid over de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk en Europa.
  • De samenwerking ondersteunt zowel Lady Gaga’s ‘Born This Way Foundation’, dat als missie heeft een wereld te bouwen waarin compassie en moed centraal staan, alsook Tony Bennett’s organisatie ‘Exploring the Arts’, dat het leven van jonge mensen wil veranderen door middel van kunsteducatie.
  • Exclusieve toegang tot de op 30 september gestreamde performance is vanaf nu te verkrijgen door registratie via Live.Westfield.com

Een exclusief wereldwijd evenement

‘s Werelds meest prominente winkel-, lifestyle- en entertainmentmerk kondigt vandaag een exclusief wereldwijd evenement aan met Grammy-winnares ‘Lady Gaga’. Online en via Westfields internationale netwerk van flagship locaties, lanceert Lady Gaga haar binnenkort te verschijnen nieuwe album met Tony Bennett, Love For Sale.

Lady Gaga: “Ik hou van zingen, ik hou van jazz en ik ben opgetogen dat iedereen nu Love For Sale, mijn nieuwe album met Tony Bennett, kan horen. Ik ben heel dankbaar dat Westfield helpt om mij en mijn optreden naar mijn fans wereldwijd te brengen, nu ik zelf niet naar hen toe kan reizen.

De megaster zal een gestreamd optreden geven ter ere van jazzklassiekers in het algemeen en de nummers van het nieuwe duettenalbum met Tony Bennett, Love For Sale, in het bijzonder. Dit virtuele optreden vindt plaats vóór de wereldwijde release van het album op 1 oktober. Door de fysieke malls te verbinden met Westfield’s krachtige, digitale platform, worden fans en klanten wereldwijd op een unieke manier samengebracht voor een bijzonder, hybride evenement, waarin de twee werelden samenkomen.

Het publiek kan zowel fysiek als online kijken naar Lady Gaga die diverse nieuwe nummers van het album zal uitvoeren. Het optreden kan worden bijgewoond in de fysieke Fan Zones die in de 21 Westfield winkelcentra in Europa en de Verenigde Staten worden ingericht (inclusief Westfield Mall of the Netherlands, Leidschendam). Maar ook online, waar de fans voor een bijzondere ‘Watch Together’ ervaring kunnen kiezen door in groepjes van zes in een privéomgeving het optreden te beleven.

Caroline Puechoultres, Chief Customer Officer bij Unibail-Rodamco-Westfield: “Lady Gaga is zo’n krachtig icoon in de industrie. Deze samenwerking om haar nieuwe album te lanceren, is een unieke kans om consumenten online en fysiek samen te brengen. Ons netwerk van locaties kan mensen wereldwijd verbinden en biedt demogelijkhied om hen onvergetelijke ervaringen te laten delen samen met artiesten en merken. De veiligheid van de Westfield-bezoekers is van het allergrootste belang voor ons. Daarom is in al onze centra een groot aantal veiligheidsmaatregelen genomen, zoals desinfectiezuilenen andere hygiënemaatregelen om voor onze gasten in deze onzekere tijden een optimale en veilige ervaring te garanderen. We zijn verheugd om fans en klanten deze 360-graden Gaga-ervaring aan te kunnen bieden, met name in onze nieuwe Westfield centra. We hopen dat het publiek ervan geniet!”

Jurgen Grebner Executive Vice President International Interscope Records: “Na eerder al met Westfield aan een aantal livemuziekevenementen te hebben gewerkt, is het echt opwindend om zowel on- als offline een artiestenoptreden naar een hoger niveau te tillen voor het Westfield-publiek. Deze samenwerking is een primeur voor ons. Fans worden letterlijk onderdeel van Lady Gaga’s optreden met jazzklassiekers, via het intieme, gestreamde evenement, of in een van de 21 Fan Zones in tien verschillende landen, waar het publiek echt samenkomt.”

Haal je tickets hier

Registratie voor exclusieve toegang tot de stream van het optreden op 30 september kan vanaf vandaag op Live.Westfield.com. Tickets voor de officiële Fan Zones zijn beschikbaar vanaf 20 september via deze link.

Het Westfield-netwerk van flagship locaties bereikt op jaarbasis meer dan 1 miljard consumenten en biedt een uniek wereldwijd platform voor retailers, artiesten en merken om live gestreamde evenementen, activatie gebaseerd op ervaringen, pop-up stores en 360-graden mediacampagnes te hosten. Met al vijftien vestigingen in de Verenige Staten en Europa, kondigde het bedrijf dit jaar aan dat nog eens zes centra zich bij het Westfield netwerk zullen voegen, waaronder de eerste winkelcentra in Spanje, Duitsland en Oostenrijk. Het waarborgen van de gezondheid en veiligheid van al onze bezoekers, retailers en medewerkers binnen al onze centra blijft een prioriteit. De genomen COVID-19 maatregelen volgen de richtlijnen van de overheid. En om de zeer strikte normen met betrekking tot gezondheid en veiligheid die in onze winkelcentra zijn ingevoerd onafhankelijk te borgen, blijft Westfield samenwerken met Bureau Veritas.

Leave a Reply