Muziek en hardlopen gaan hand in hand, daarom nemen Passion DEEZ en Mia Cecille je dit jaar met ADE mee op run-trip begeleid door de lekkerste beats. 

Performance running brand ‘On’ licht creatieve talenten en nachtelijke hardlopers op tijdens de Lumos Amsterdam Music Run, van 13 tot en met 23 oktober. Onder het toepasselijke motto BE SEEN belicht het merk lokale creatieve talenten, waaronder dj’s Passion DEEZ en Mia Cecille. Zij delen hun dierbaarste herinneringen en hun eerste gloriemomenten met een run langs hun favoriete plekken in Amsterdam en een mixtape waarmee je al dansend de route aflegt.

“Vele artiesten hebben het moeilijk om hun stem te laten horen in de uitdagende muziekindustrie. Bij On weten we als geen ander hoe lastig het kan zijn iets nieuws te starten en geloven we erin dat deze generatie een extra duwtje in de rug verdient om hun talent te delen in een veilige omgeving.” 
David Allemann, Co-Founder of On.

Twee creatieven, twee verhalen, twee mixtapes, twee routes

Gebaseerd op hun muzikale levensverhaal, creëerde On de ‘Lumos Amsterdam Music Run‘ met twee individuele routes. Iedere route neemt hardlopers mee langs betekenisvolle plekken waar Passion DEEZ en Mia Cecille hun carrièrepad bewandelden. Zo ren je langs de clubs waar ze voor het eerst draaiden, zoals club Lovelee en Radio Radio, en ontdek je hun favoriete (geheime) plekken om inspiratie op te doen. Dat doe je niet in stilte, maar op een exclusieve mixtape waarmee de dj’s zichzelf in de spotlights zetten. Iedereen verdient het namelijk om in de spotlight te staan, en deze moet je soms zelf pakken!

“In deze bewogen tijdsgeest is zichtbaarheid net zo belangrijk. Omdat ik actief ben in het nacht-, én cultuurleven weet ik als geen ander dat je jouw plek moet claimen om je verhaal te vertellen. Alleen wanneer je daarbij trouw blijft aan jezelf kun je anderen inspireren om hetzelfde te doen.”
Passion DEEZ

“Op jonge leeftijd schreef ik pianostukken en Japanse liedjes die ik met liefde speelde voor anderen. Toen ik ouder werd, werd ik gegrepen door het nachtleven. De mensen, de locaties, maar vooral de muziek: ik was altijd als eerste op de dansvloer te vinden.”
Mia Cecille.

Rennen naar je spotlight

Een omgeving creëren waar artiesten hun creativiteit de vrije loop kunnen laten, dat doet het sportmerk in een artistieke omgeving. In hartje Amsterdam wordt de concept store OALLERY het uithangbord voor de BE SEEN-campagne én het startpunt voor de Lumos Amsterdam Music Run, met een speciale lichtinstallatie in BE SEEN-stijl. Vanaf donderdag 13 oktober tot aan het einde van het Amsterdam Dance Event op 23 oktober nodigt On iedereen uit om mee te rennen. Een QR-code op de installatie leidt je de weg langs de favoriete plekken van Passion DEEZ en Mia Cecille en onthult hun exclusieve mixtape. De route eindigt weer bij OALLERY waar je een eerste blik werpt op de nieuwe Cloudmonster Lumos running shoe, die oplicht na zonsondergang en dé eyecatcher is van de nieuwe Lumos-collectie.

On geeft niet alleen het startschot voor de Lumos Amsterdam Music Run maar ook voor de nieuwe capsulecollectie die bestaat uit reflecterende items. Deze collectie komt als geroepen nu het weer snel donker wordt en veilig kunnen hardlopen een must is! Tijdens een run na zonsondergang zijn jij en het verkeer elkaar namelijk al snel uit het oog verloren. Voor je het weet ben je één met de beat en rennen je benen mee op het ritme van elke track. Met de Lumos collectie zorgt On er in ieder geval voor dat jij altijd gezien wordt!

Scan tussen 13 en 23 oktober de QR-code bij OALLERY en luister naar de mixtapes van Passion DEEZ & Mia Cecille tijdens de Lumos Amsterdam Music Run!

Nieuwsgierig naar de Lumos capsulecollectie? Neem dan een kijkje op on-running.com of bij de OALLERY store (Nieuwe Spiegelstraat 39, 1017 DC Amsterdam).

Leave a Reply