Live event: hoe merken campagnes van wereldformaat lanceren Larissa Hendriks April 12, 2023 Business Hoewel Westfield Mall of the Netherlands bekend staat als de grootste shopping & leisure bestemming van de Benelux, is het ook dé plek voor merken om campagnes naar een hoger niveau te tillen… Het vorig jaar opgerichte retail media agency Westfield Rise organiseert op 13 april een event waar experts uit de media-, branding- en merkactivatie industrie vertellen over het belang van een fysieke campagne in een omnichannel wereld. En wie kan dat nu beter dan Westfield? Die met gekwalificeerde data uit 12 landen en 78 shopping malls over de hele wereld precies weet hoe merken onvergetelijke brand experiences en dynamische 360 graden campagnes tot leven brengt in het Westfield-universum. Let us be your playground Het jaarlijks terugkerende event vindt plaats op 13 april en heeft als thema ‘Let us be your playground’. Tijdens deze inspiratiemiddag – gehost door Mark Wijsman met als creatieve spreker Jordi van de Bovenkamp – delen experts unieke voorbeelden van out-of-the-box campagnes, waarmee je als merk de aandacht van het publiek trekt in een wereld vol impulsen. Raak geïnspireerd door de creatie van innovatieve campagnes en activaties, die de magie van een merk overbrengen op een betrokken publiek, zowel online als offline. Haal met Westfield Rise het potentieel uit je merk door jouw visie met het podium van Westfield te combineren voor meer performance, impact, beleving, creativiteit én inzichten. Het event vindt plaats op 13 april tussen 15:00 en 18:00 in de bioscoop Kinepolis Leidschendam, gevestigd in Westfield Mall of the Netherlands. Na het officiële programma vindt er een informele netwerkborrel plaats. Je kunt je voor deze gelimiteerde plekken inschrijven via josefien.dekool@westfieldrise.com. Zodra je inschrijving voltooid is, krijg je een bevestiging. Deze bevestiging is je toegangsbewijs. Post Views: 2,333 Leave a Reply Cancel ReplyYou must be logged in to post a comment.