Ook deze zomer zal jij voor het ingewikkelde dilemma komen te staan: een zonnebril kopen. Hoe of wat, jij hebt nog geen idee. Logisch, want er zijn ook zoveel merken en type zonnebrillen op de markt. Misterdaily & Persol help you out. Persol introduceert namelijk precies op tijd twee fraaie modellen: de 8649 en Cellor: The Evolution. Klinkt lekker, ziet er nog veel beter uit. Persol blijft trouw aan de heritage door wederom te werken met een klassieke Italiaanse look. It’s all in the details. De nieuwe iconen van Persol worden geïntroduceerd in de ‘Meet the New Generation’ campagne met de Amerikaanse acteur Scott Eastwood als gezicht. Stijlvol, black & white. Daar houden wij van. 8649 Het nieuwe 8649 model is geïnspireerd op het 649 model uit 1957. Dit model werd gecreëerd om de ogen van trambestuurders te beschermen, maar werd later een icoon voor de Italiaanse filmwereld. Het tijdloze Italiaanse ontwerp heeft een moderne touch gekregen, met een metalen Victor Flex brug en een lichtgewicht montuur. Cellor: The Evolution De Cellor dankt zijn naam aan de combinatie van ‘cellulosa’ (cellulose) en ‘oro’ (goud). Het elegante model lijkt op zijn voorganger ‘The Original’, maar heeft een rechthoekige vorm gekregen en plattere lenzen, wat het geheel een moderne uitstraling geeft. De brug is afgewerkt in zilver of goud en wordt gecombineerd met verfijnde kleuren. Nu weet je precies welke bril jij moet halen en waarom. Graag gedaan. Post Views: 1,093 Leave a Reply Cancel ReplyYou must be logged in to post a comment.