Dagelijks vangen onze ogen duizenden emoties, gevoelens en percepties op, maar hoeveel indrukken blijven er uiteindelijk hangen? In de nieuwe Frames of Life-campagne worden de verhalen van vijf personages met verschillende afkomst, culturen en emoties verteld.Because beauty is in the eye of the beholder! Vijf unieke individuen die een ‘fragment’ uit hun leven beschrijven op een spontane en authentieke manier: Kelly en zijn relatie met Italië; Anna, die opgroeide in het bevroren landschap van Finland; Melodie, over haar herinneringen aan de kleuren van Martinique; Maximiliano en de geuren van het Argentijnse land; Maaya en de oosterse charme van Japan.

The Frames of Life collectie is gewijd aan deze speciale karakters en aan degenen die, net als zij, de wereld willen zien met hun hart en ziel en niet alleen met hun ogen. De collectie is een verzameling van exclusieve modellen versierd met iconische details en gemaakt van technologisch geavanceerde materialen. Voor het eerst in de geschiedenis, dankzij het gebruik van de Face-Tracking technologie, kunnen bezoekers van de Frames of Life website navigeren met hun ogen. Een normale muisklik wordt vervangen door het openen en sluiten van de ogen. Bekijk de campagne en de collectie via www.framesoflife.com.

Laat je meenemen in 40 jaar Giorgio Armani!

Armani-Frames-of-Life

Leave a Reply