De Nissan Teatro For Dayz Maarten October 14, 2015 Tech Millennials move over want Generation Z – degenen die laat jaren ’90 zijn geboren – komen eraan. Nissan heeft een nieuw voertuig ontwikkeld specifiek voor deze generatie. Een hyper-connected wagen die zo ongeveer helemaal bestaat uit touchscreens. De Teatro For Days is een concept voor de post-millenials die alles met hun omgeving willen sharen én alleen in een auto zouden rijden als ze hun device ermee zouden kunnen opladen en gebruiken. Rijden = weg zijn van vrienden dus zonde van de tijd. Met deze Nissan voelt ook deze generatie zich thuis achter het scherm: zo voelt het stuur de gevoelens van de bestuurder en past de schermen daarop aan. Ook zullen er diverse widgets beschikbaar zijn als: efficiëntie, rij-afstand en meer. Volgens Nissan’s Product Manager Hidemi Sasaki: “[Generation Z] tend[s] to look beyond the car’s basic role of transportation. They want a car to be a versatile tool for creativity like a smartphone. This is different from customizing a car. It is more like the ability to modify a car to meet their mood at that moment. Share natives will use cars in ways we would never imagine. So we thought from the perspective of designing a car that would serve as a canvas for their inspiration.” Dus. Post Views: 1,077 Leave a Reply Cancel ReplyYou must be logged in to post a comment.