Iedere startup en ieder bedrijf heeft er mee te maken: sales. Hoe zet je jezelf in de markt, hoe genereer je een positieve omzet én natuurlijk: hoeveel hou je er als bedrijf aan over. Als bedrijf heb je klanten die anno 2015 meer kennis van zaken hebben dan ooit tevoren. Hierdoor moet het salesteam snel kunnen schakelen en aanpassen om de band met de klant scherp te houden.

Persoonlijk contact is zeer waardevol, maar door de grote database wordt dat soms lastig. Met Microsoft Dynamics wordt het voor jouw bedrijf echter zeer makkelijk gemaakt. Dynamics CRM speelt namelijk in op de snel veranderende klanttrajecten. Je vertegenwoordigers kunnen zo direct starten en zich focussen op de activiteiten met de grootste impact. Handig, overzichtelijk en effectief. Houd het op orde binnen de pijplijn, scoor sneller door de gesprekken met klanten relevanter, waardevoller en productiever te maken. Zo eenvoudig? Yes it is.

On the road zaken doen? Ook hierbij komt Microsoft Dynamics van pas. Houd al je zakelijke activiteiten bij op één scherm, op je eigen tablet en op je telefoon. Of je nu in de file staat of dat je thuis op de bank ‘nog even snel wat wil wegwerken.’ Dynamics biedt een real time overzicht met al jouw belangrijkste data. Zo blijf je bouwen aan je netwerk en kan er sneller omgeschakeld worden.

Leave a Reply